Raitamatto


Ensimmäinen itsetekemäni matto. Kutonut olen ennenkin, pienen sieluni kyllyydestä suorastaan, mutta hieman erilaisia tekstiilejä. Siellä äitin autotallissa tuon paukuttelin loppusyksystä ja alkutalvesta. Mattohan valmistui siis jo aikaa sitten, mutta talven pimeinä tunteina en saanut sitä tyydyttävästi kuvattua ja sittenhän se meni jo likaiseksi. Likainen se on näissäkin kuvissa, mutta ei me välitetä. Matosta minä tykkään, vaikka erinäisten loimilankojen kiristämiseen liittyvien seikkojen takia sen reunat hieman aaltoilevatkin. Ei se lattialla lötköttäessään mihinkään näy. On siinä kyllä se huono puoli, että en kyllä suosittele kellekään kaltaiselleni sottapytylle mustaa mattoa keittiöön. Joka ainut roska näkyy kilometrin päähän.

Haasteita on tullut. Sain saman haasteen sekä varistalta että Mariannelta, kiitokset! Vai onko se tunnustus? Joka tapauksessa minun pitäisi tähän nyt vuorostani luetella viisi kaunista blogia joilla on alle 200 lukijaa. Mutta mitenkäs, kun ei minun listoillani ole kovin montaa blogia muutenkaan, ja suurin osa niistäkin näköjään jotain megablogeja? Kaikesta päätellen olen jumahtanut blogilistoissani lasta edeltävään aikaan eikä aika nykyjään riitä listan päivittämiseen, plääh. Joten tässä minun kolme blogiani jotka ovat tunnustuksen arvoisia. Edellämainittu Päivänvalossa olisi kuulunut listalle ellei olisi ehtinyt haastetta jakamaan ensin.

Nuppulinnassa on menossa arvonta vielä 18.3. asti!
Moderni mummola
Lande by Anna

P.S. Lapsi lähti kävelemään. Ikää rapiat 11 kuukautta, on se hurjaa.

Kommentit

Suositut tekstit